6 marca Muzeum Manggha oraz Café Manggha nieczynne

Informacje w ETR – tekście łatwym do czytania i rozumienia

Podstawowe informacje o Muzeum Manggha w tekście łatwym do czytania i zrozumienia znajdują się także do pobrania w wersji PDF na dole strony.

W tym tekście używamy skrótu Muzeum Manggha.
Słowo Manggha wymawiamy manga.


Podstawowe informacje 

Muzeum Manggha znajduje się w Krakowie przy ulicy Marii Konopnickiej 26. 


Wejście główne do budynków znajduje się od strony ulicy Konopnickiej.

Na zdjęciu obok widzisz wejście do budynku głównego Muzeum Manggha. 

Na zdjęciu obok widzisz wejście do budynku Galeria Europa-Daleki Wschód. 

Muzeum Manggha jest otwarte od wtorku do niedzieli od godziny 10.00 do 18.00. 

Do Muzeum Manggha możesz przyjechać samochodem.
Wjazd na parking Muzeum Manggha znajduje się od strony ulicy Sandomierskiej.

Do Muzeum Manggha możesz przyjechać tramwajem.
Przystanek tramwajowy blisko Muzeum Manggha nazywa się Rondo Grunwaldzkie.

Do Muzeum Manggha możesz przyjechać autobusem.
Dwa przystanki autobusowe blisko Muzeum Manggha nazywają się Rondo Grunwaldzkie oraz Konopnickiej.

Przed wizytą w Muzeum Manggha warto przeczytać informacje na stronie internetowej www.manggha.pl
Dużo pomocnych informacji znajdziesz w zakładce o nazwie Zaplanuj wizytę
 
Możesz napisać do nas wiadomość e-mail. Nasz adres to muzeum@manggha.pl

Możesz zadzwonić do nas pod numer telefonu +48 12 267 27 03

Możesz przyjść do Muzeum Manggha i porozmawiać z osobą pracującą w recepcji.
Recepcja jest otwarta od wtorku do niedzieli od godziny 10.00 do 18.00. 

Muzeum Manggha prowadzi bibliotekę.
Możesz wypożyczyć z niej ciekawe książki o Japonii.  
Muzeum Manggha prowadzi sklep. Możesz w nim kupić pamiątki i książki o wystawach. 
Sklep znajduje się w budynku głównym w pobliżu recepcji. 

W Muzeum Manggha jest kawiarnia. Znajduje się w budynku głównym. 

W Muzeum Manggha działa Archiwum Andrzeja Wajdy.
Znajdują się tam przedmioty i pamiątki związane z Andrzejem Wajdą.
To głównie dzięki niemu powstało Muzeum Manggha. 

W Muzeum Manggha działa Szkoła Języka Japońskiego.
Możesz zapisać się na lekcje i nauczyć języka japońskiego. 


Czym zajmuje się Muzeum Manggha?


Muzeum Manggha zajmuje się kulturą i sztuką.
Możesz zobaczyć u nas ciekawe eksponaty.
Eksponat to przedmiot oglądany na wystawie.
Na wystawie możesz zobaczyć obrazy, rzeźby, rysunki i inne przedmioty.
Muzeum Manggha pokazuje eksponaty z Japonii. Japonia to kraj znajdujący się w Azji.
Muzeum Manggha pokazuje też przedmioty przywiezione z innych krajów znajdujących się w Europie i Azji. 

Muzeum Manggha organizuje wystawy czasowe.
Trwają tylko kilka miesięcy.
Na zdjęciu obok widzisz wystawę czasową. 

W Muzeum Manggha możesz wziąć udział w lekcjach muzealnych i spotkaniach do wystaw.
Muzeum Manngha organizuje też inne wydarzenia takie jak koncerty i różne warsztaty. Na warsztatach możesz zrobić prace plastyczne.
Na zdjęciu obok widzisz warsztaty ze składania papieru. 


Dostępność Muzeum Manggha   


Koordynatorką do spraw dostępności w Muzeum Manggha jest Izabela Stąpor.
Izabela zajmuje się wspieraniem osób z różnymi niepełnosprawnościami i specjalnymi potrzebami. 

Możesz porozmawiać z nią przed przyjściem do Muzeum Manggha. Izabela zna polski język migowy.
W tym języku rozmawiają z nią osoby głuche. 

Możesz napisać do Izabeli wiadomość e-mail na adres izabela.s@manggha.pl
Możesz zadzwonić do niej pod numer telefonu 786 622 966.
NEWSLETTER
!Wypełnij to pole
!Wypełnij to pole