Informacje w ETR – tekście łatwym do czytania i rozumienia
Podstawowe informacje o Muzeum Manggha w tekście łatwym do czytania i zrozumienia znajdują się także do pobrania w wersji PDF na dole strony.
Muzeum Manggha zajmuje się kulturą i sztuką.
Możesz zobaczyć u nas ciekawe eksponaty.
Eksponat to przedmiot oglądany na wystawie.
Na wystawie możesz zobaczyć obrazy, rzeźby, rysunki i inne przedmioty.
Muzeum Manggha pokazuje eksponaty z Japonii. Japonia to kraj znajdujący się w Azji.
Muzeum Manggha pokazuje też przedmioty przywiezione z innych krajów znajdujących się w Europie i Azji.
![]() |
W tym tekście używamy skrótu Muzeum Manggha. Słowo Manggha wymawiamy manga. |
Podstawowe informacje
![]() |
Muzeum Manggha znajduje się w Krakowie przy ulicy Marii Konopnickiej 26. |
![]() |
Wejście główne do budynków znajduje się od strony ulicy Konopnickiej. |
![]() |
Na zdjęciu obok widzisz wejście do budynku głównego Muzeum Manggha. |
![]() |
Na zdjęciu obok widzisz wejście do budynku Galeria Europa-Daleki Wschód. |
![]() |
Muzeum Manggha jest otwarte od wtorku do niedzieli od godziny 10.00 do 18.00. |
![]() |
Do Muzeum Manggha możesz przyjechać samochodem. Wjazd na parking Muzeum Manggha znajduje się od strony ulicy Sandomierskiej. |
![]() |
Do Muzeum Manggha możesz przyjechać tramwajem. Przystanek tramwajowy blisko Muzeum Manggha nazywa się Rondo Grunwaldzkie. |
![]() |
Do Muzeum Manggha możesz przyjechać autobusem. Dwa przystanki autobusowe blisko Muzeum Manggha nazywają się Rondo Grunwaldzkie oraz Konopnickiej. |
![]() |
Przed wizytą w Muzeum Manggha warto przeczytać informacje na stronie internetowej www.manggha.pl Dużo pomocnych informacji znajdziesz w zakładce o nazwie Zaplanuj wizytę. |
![]() |
Możesz napisać do nas wiadomość e-mail. Nasz adres to muzeum@manggha.pl |
![]() |
Możesz zadzwonić do nas pod numer telefonu +48 12 267 27 03 |
![]() |
Możesz przyjść do Muzeum Manggha i porozmawiać z osobą pracującą w recepcji. Recepcja jest otwarta od wtorku do niedzieli od godziny 10.00 do 18.00. |
![]() |
Muzeum Manggha prowadzi bibliotekę. Możesz wypożyczyć z niej ciekawe książki o Japonii. Muzeum Manggha prowadzi sklep. Możesz w nim kupić pamiątki i książki o wystawach. Sklep znajduje się w budynku głównym w pobliżu recepcji. |
![]() |
W Muzeum Manggha jest kawiarnia. Znajduje się w budynku głównym. |
![]() |
W Muzeum Manggha działa Archiwum Andrzeja Wajdy. Znajdują się tam przedmioty i pamiątki związane z Andrzejem Wajdą. To głównie dzięki niemu powstało Muzeum Manggha. |
![]() |
W Muzeum Manggha działa Szkoła Języka Japońskiego. Możesz zapisać się na lekcje i nauczyć języka japońskiego. |
Czym zajmuje się Muzeum Manggha?
Muzeum Manggha zajmuje się kulturą i sztuką.
Możesz zobaczyć u nas ciekawe eksponaty.
Eksponat to przedmiot oglądany na wystawie.
Na wystawie możesz zobaczyć obrazy, rzeźby, rysunki i inne przedmioty.
Muzeum Manggha pokazuje eksponaty z Japonii. Japonia to kraj znajdujący się w Azji.
Muzeum Manggha pokazuje też przedmioty przywiezione z innych krajów znajdujących się w Europie i Azji.
![]() |
Muzeum Manggha organizuje wystawy czasowe. Trwają tylko kilka miesięcy. Na zdjęciu obok widzisz wystawę czasową. |
![]() |
W Muzeum Manggha możesz wziąć udział w lekcjach muzealnych i spotkaniach do wystaw. Muzeum Manngha organizuje też inne wydarzenia takie jak koncerty i różne warsztaty. Na warsztatach możesz zrobić prace plastyczne. Na zdjęciu obok widzisz warsztaty ze składania papieru. |
Dostępność Muzeum Manggha
![]() |
Koordynatorką do spraw dostępności w Muzeum Manggha jest Izabela Stąpor. Izabela zajmuje się wspieraniem osób z różnymi niepełnosprawnościami i specjalnymi potrzebami. |
![]() |
Możesz porozmawiać z nią przed przyjściem do Muzeum Manggha. Izabela zna polski język migowy. W tym języku rozmawiają z nią osoby głuche. |
![]() |
Możesz napisać do Izabeli wiadomość e-mail na adres izabela.s@manggha.pl Możesz zadzwonić do niej pod numer telefonu 786 622 966. |